Cu toții știm că nu putem evita stresul sau situațiile stresante, întrucât sunt parte din viață. Dar niciodată nu este târziu să ne însușim metode noi de a gestiona stările cu care ne confruntăm. Mindfulness ne poate oferi disciplina necesară propriei minți pentru a aborda diferit stresul sau anxietatea.

Cu toții suntem motivați să ne optimizăm starea de bine, dar ce facem concret pentru acest lucru și cât de eficiente sunt, pe termen lung, metodele noastre? Avem impresia că dacă nu ne gândim la lucrurile care ne provoacă anxietate, ne putem controla mai bine stările. Dar cât timp putem ascunde de noi înșine sub preș gânduri și emoții?

Mindfulness nu este doar o idee cu care să rămâi în minte, nici o sarcină în plus pentru ziua ta deja încărcată. Este un fel de a fi, care necesită practică în mod constant. Schimbarea nu vine instantaneu, ci are nevoie de motivație si exersare  susținută pentru a-i vedea efectele.
Mindfulness înseamnă nu doar atenție, ci și compasiune, iar această calitate a noastră pe care este important să o extindem o putem extinde și asupra propriei persoane. Blândețea cu care suntem dispuși să ne tratăm, înțelegerea și acceptarea noastră pentru ceea ce suntem în prezent  sunt baza pentru exercițiile de mindfulness care ne vor sprijini în gestionarea stresului și a anxietății.

Sunt Iulia Gavriș, consilier școlar la C.J.R.A.E Bihor și psihoterapeut sub supervizare în psihoterapia integrativă și te invit într-o călătorie fascinantă în lumea meditației mindfulness pentru reducerea stresului și pentru optimizarea cunoașterii de sine.

Data: 26 februarie 2019, ora 18:00-20:00

Locaţia: Bianco Milano, Strada Republicii, nr.10, Oradea

PENTRU O MAI BUNĂ ORGANIZARE, la intrarea în sală, ÎNAINTE de începerea prezentării, participanţii sunt invitaţi să lase o DONAŢIE. Donația minimă recomandată este de 20 lei, pentru susținerea acestui proiect. Setează-ți intenția să fii alături de noi și toate se vor aranja pentru tine.

Inscrieri: